8 March 2009

Match Too Cafe

去旺角食飯, 我同丙丙大多數都離不開朗豪坊, 今日我地去咗郭少芸開的Match Too Cafe, 午飯時間都唔洗等位, 仲有式car位比我地座tim, lunch set 價錢由$48-84包飲品




我地點咗泰式豬頸肉焗飯 ($54) 同蒜蝦天使麵配鮮蓄茄汁 ($60)

先唔講味道住, 單睇份量我覺得太細份了, 對我來講係剛剛, 但其實我的食量不多, 對丙丙來說就太細份了, 相信好多男生都會有同感

丙丙話泰式豬頸肉焗飯無乜特別, 如果你係一個無特別要求的人係可以接受的



至於我呢個蒜蝦天使麵配鮮蓄茄汁, 個汁做得幾好, 但麵唔多, 至於個蝦一d都唔新鮮, 有"梅"的感覺



你問我仲會唔會光顧, 我估未必啦, 除非真係別無他選

地址: 旺角朗豪坊403店

No comments:

Post a Comment