9 March 2009

沙田大排檔首選@陳根記

之前有睇過我個blog 的人都知道我曾經講過話要响沙田食野無乜選擇, 唔係話沙田新城市廣場無野食, 但係食得多都會悶啦, 仲要係响新城市廣場的食店價錢一d都唔平, 今日我突然想起位於禾輋的陳根記, 我同丙丙真係幾年都唔去一次大排檔, 今次都算係我地第一次, 但我相信不久又會去其他排檔試試, 主要原因係佢味道好, 價錢平, 宜家市道唔好, 我地真係要慳的一元得一元

由新城市廣場出發先經過沙田廣場, 瀝源, 跟住就到禾輋, 雖然有行人天橋, 唔洗經過馬路, 但都唔算好近, 又不是太遠, 咪當食飯前做下熱身





我地點咗牛腩煲, 油盬水蜆同生炒排

牛腩好大煲丫, 真係幾個人都食唔曬, 但味道一般, 原因係唔係我最愛的坑腩



油盬水蜆, 一樣好多, 大大碗, 但蜆比夠細隻, 都好鮮甜



生炒骨做得好好, 酸甜適中,係下飯的好餸



所有餸菜都好大碟, 我地雖然只係點咗3野, 但最終只係的蜆係食得曬, 其他兩樣我地真係有心無力呢

雖然呢個環境座得唔舒適, 但勝在夠鑊氣, 味道又好, 所以我同丙丙會再來試下其他小菜

No comments:

Post a Comment