5 March 2009

Openrice 最優秀食店之一@万豚屋

見Openrice 人人都話好食, 係咪真係咁好食丫?? 好幾次經過呢間食店都大排長龍, 有次我同丙丙打算去等, 點知8點幾已經話唔比排隊, 因為當天額先滿, 門口仲有不小有等待入內進食

今次地早早排隊, 但都等了一個多鐘, 店子不算大, 入內左手邊係6人枱, 右手邊係4人座位, 6 人位個邊其實只係座左右兩邊, 中間係空的, 令到食客有私人空間, 但又係因為咁, 所以要等好耐先有得入座




是晚我地點咗和風鮮蟹肉野菜沙津 ($49) -- 都有幾多蟹肉, 睇起上來好似好大碟咁, 但其實係係大大塊生菜墊高咗



醬油燒豬手 ($45) -- 本來以為隻手好細隻, 因為點菜之前都問過店員, 點知一上桌發現係好大隻的, 豬手皮好肥, 肉很嫩, 但係我覺得唔太特別, 好多地方都食到呢個水準



跟住主角出場啦, 係石燒手打烏冬 ($56), 有4片厚切豚肉, 上桌時氣泡同白煙不停地冒出來, 豚肉肥瘦分明, 烏冬好煙韌, 仲有隻生蛋. Good



黑担担手打烏冬 ($60), 呢個係丙丙食, 佢一點都唔欣賞, 湯底係用上黑芝麻, 但係丙丙覺得有點兒芝麻糊湯底, 我自己都係比較鐘意豬骨湯底多D, 大家一致覺得呢個 no good



我同丙丙都覺得如果要等一個多鐘仲要無得走開就真係唔咁值得去, 不過呢個食店係有得訂位的, 當然定位數目不多, 所以要早早booking, 唔洗點等去食就可以. 見openrice d 人個個都話好食, 但我覺得無乜特別, 好多地方都食到煙韌的烏冬, 唯一係佢地的豚肉肥瘦分明, 仲要係厚切, 呢個真係值得一讚

地址:尖沙咀赫德道19-23號地舖
電話:3598 6282

1 comment: