22 March 2009

好味飲茶篇@大榮華~~韜韜我來啦!!

以前要去大榮華, 真係要山長水遠, 大家都要要去大榮華食晚飯, 如果無book 位, 都係唔知要等到幾時, 仲有係佢地d點心, 出名又抵食, 比起方間美x, 真係唔洗同人比呀, 無論份量同味道, 大榮華都係跑羸幾條街

自從大榮華仲出元朗响九龍灣開設分店, 都係對我地來講係天大的喜信





蝦餅 -- 好味丫.. 可能我自己本身都喜歡食香口野啦



當歸豬手 -- 我自己本身就唔係好鐘意呢d 葯材味, 不過丙丙就好喜愛啦... 仲話好好味!



鮮竹卷 -- 唔太特別, 不過都好味



wow~~ 蝦絞丫, 好大件, 仲要有好多蝦tim



山竹牛肉~~ 好大件, 仲有好多我至愛的腐竹



呢個芝麻糊真係好唔得, 太甜了, 一d芝麻味都無, no good!!



地址: 九龍灣其士商業中心2樓

1 comment:

  1. 我之前都食過, 夜晚5:30,7:30交台, 但又平又好味, 真係好正
    [版主回覆03/23/2009 09:25:00]我都同bf 去元朗又係差唔多6點食過一次.. 都係差早丫.. 太陽都未落山, 一過唔知係咪情意結, 我始終都係覺得元朗好味d, 個feel 好d

    ReplyDelete