26 March 2009

串燒店@鳥燒居

早前比我發現到尖東有呢一間食店, 佢係位於富豪九龍酒店內的日本餐廳, 但其實佢本身唔係富豪酒店其下餐廳, 同酒店一d關係都無架.

cake shop 附近有一條電梯, 上一層係係了.




由於我兩無定枱的關係, 所以我地被安排座bar 枱



牆上有的木牌寫上串燒的食物, 好有日本小形居酒店的感覺



店員先送上二碟前菜, 分別有蘿蔔茸同漬物



先來手羽先 ($40) , 日席師父熟練地在雞翼上灑上鹽巴, 不一會美味的雞翼就呈現眼前



再來紫蘇菜肉卷 ($40) -- 呢個好特別丫, 我第一次食, 味道都唔錯喎



牛舌 ($42) -- 我覺得就簿咗d, 厚番d 好更加好味



炸蠔 ($62) -- 除咗串燒, 燒物都唔錯喎, 好新鮮又唔會過火, 恰到好, 大大件. good!!



最後來2 個飽肚食物, 分別係咖哩牛肉烏冬 ($66) 同年糕烏冬($55), 年糕烏冬唔係好值咁貴, 牛肉烏冬都無乜特別. so far so good 咁啦



呢到仲有午餐架, 價錢大約為$60-80, 下次可以來試下佢地的午市定食

丙丙覺得d 串燒都係味+味好食d, 我就覺得差唔多. 兩個都咁好食

地址: 尖沙咀麼地道富豪九龍酒店1樓

No comments:

Post a Comment