4 March 2009

王子國宴飯店@深圳萬象城

今次我又講下我地去深食野事宜, 你地可能會覺得我同丙丙好無聊, 久唔久就會到深圳行下食下野, 無辦法啦, 香港又細又多人, 有乜地方好去喎. 食野又唔算平喎, 雖然深圳有好多餐廳價錢都同香港差唔多, 但係佢地的服務就好幾陪或以上.


今次我地來到萬象城的王子國宴飯店, 同北京道一號王子飯店係同一集團, 佢地位於深圳萬象城超過平方米, 全宴會廳並無柱位, 所以好多人都會响到舉辦各或宴會, 一入門口就見到好大的水晶燈, 什有氣派



大廳真係好大, 你地睇下, 可以望到好遠



本我我地樣樣野都好滿意的, 但係..你地睇唔睇到下圖有好大人丫, 原來佢地唔係用點心紙, 而係响出面排隊, 跟住有服務生幫你拎到桌上, 但係因為無乜系統, 又唔知有乜食, 成日問你仲要d乜, 有好多野想食又無喎.



我地點咗以下點心, 無論味道同服務都比起金光華的陶源酒家差好多, 雖則網上都有好多人話好食, 但係我就話 no no no!!



呢個商場仲有幾時食店我都想去\試下, 一間係采蝶軒 -- 呢間係金鐘都有, 另一間係留園, 呢間係我情人節同丙丙响灣都食過, 唔知深圳的味道又如何呢?


有幾會我會再去試下其它食店


No comments:

Post a Comment