20 March 2009

都唔係咁好味姐~~ Outback

由於有coupon 的關係, 所以我同丙丙去咗outback 到食野, 張coupon 價值$88 架, 如果有blogger 要去outback 食野, 記得print 張coupon 出來丫, 可以慳番d. Coupon 去到3月尾架

平時我多數去outback 食lunch, 一來近公司, 二來有lunch set, 晚餐無set 價錢會比lunch 貴好多

今次我地點咗:
Appetizer: Mussels Marinara
呢個一d都唔平架, 不過丙丙知我鐘意食咪點囉, 但係得8-9隻, 仲要係好細隻, 不過都叫做鮮甜, 不其然令我想起年多前响 Anthony's Catch 到食的青口, 又好味又抵食




Main course: Ribeye Steak with side dish baked potato and chef's veggies (served with soup, house bread and Caesar salad)
Caesar salad 同熱的house bread 好好味. 唔得邊個TVB節目大講呢個牛扒點好點好, 但係比起我多年前响到食差咗好多, 仲有丫, 點chef's veggies 唔係好抵, 因為得兩件, 相對個焗薯抵好多



Another main course: Shrimp and Mushroom Pasta
呢個pasta 一d 都唔得丫, 大家千其唔好點, d 蝦一d 味都無, 比起 Ruby 佢差好多陪




Outback: Official Website
Coupon

5 comments:

  1. 你地都食左好多野woo
    [版主回覆03/20/2009 23:54:00]唔係丫.. 青口一d 都唔飽, pasta 都唔係好大碟, 係steak 先叫做飽D 渣

    ReplyDelete
  2. 我想問張 COUPON 係邊度 PRINT ?
    係咪已經做完 ?
    因我後日去 !

    ReplyDelete
  3. 我想問張 COUPON 係邊度 PRINT ?
    係咪已經做完 ?
    因我後日去 !
    [版主回覆04/14/2009 23:48:00]是的.. 已過期了

    ReplyDelete
  4. 我想問張 COUPON 係邊度 PRINT ?
    係咪已經做完 ?
    因我後日去 !

    ReplyDelete