15 March 2009

忙碌的兩天

呢兩日真係好忙, 應該話近幾個星期都好忙, 上兩個星期就四圍去睇旅行團, 今個星期六去咗婚紗展, 今日就去咗睇樓.


講番尋日先, 我同丙丙都睇咗影婚妙相, 有兩間我地都覺得幾好, 一間係 Monalisa, 而別一間係羅浮宮, Monalisa個package 就包外景, 可以去遊艇到影, 羅浮宮就只可以响佢地九龍塘到影, 我地都分別有睇過Monalisa 同羅浮宮的show, 個人覺得羅浮宮d 衫靚好多, Monalisa d 衫真係唔係好得, 我估佢地得show都應該係最靚的衫了, 但係Monalisa 有外景又好似好好多喎. 真係唔知點選擇


跟住我地去睇咗酒席, 大多數都只係有今年的price, 明天的仲未有, 我地都唔知應唔應該咁早book, 因為眼見今年個d加一酒水乜都包, 明年果d只係菜單都已經要加10%, 仲要唔包加一同酒水, 仲有係我都未決定酒店定酒樓好, 酒店一定要洗好多錢. 點choice好呢


又講番今日, 其實早兩個星期我地都已經有去過地產到睇樓, 佢地大多數都係無得即日睇樓, 咁我地都知同明白, 所以咪叫佢約時間再打比我地囉, 唔知係咪佢地太多生意, 定係覺得我地唔會買樓, 所以都無回覆我地. 今日我地再去另外一間, 佢話明天幫我地book 時間, 跟住我地又再走去另一間地產, 佢叫我地等佢一個多鐘, 話即時有得睇, 我地見時間都過咗仲未打比我地, 咁我叫丙丙打比佢啦, 點知佢又話要等多一個鐘, 我同丙丙講話唔睇啦, 一時一樣,所以今日都係得個等字, 乜都無都到, 唔知明天有無得呢?


我地心目中想响大圍或者沙田, 但係真係好小選擇, 好多樓齡都好大, 咁裝修費會好貴, 但係新樓真係唔多, 仲有最大因素係我地資金唔多~~ 要結婚真係唔係一件簡單的事


No comments:

Post a Comment