25 March 2009

生日飯

今日食咗兩餐生日飯, 一餐係同事請我去大戶屋食午餐, 真係估唔到佢地仲記得我生日.. 多謝曬!!


另外一餐係同我的好朋友去咗盛八到食晚餐.. 我地不停食同講野, 連帶咗相機的我都唔記得同人&食物影下相, 開心的時間永遠過得好快.. 好似食咗唔係好耐就已經十點幾.. 希望下次可以再食長d.. 再傾耐d!!!


Thanks so much for your lunch and dinner ~~


2 comments:

  1. 真係唔明點解我地的話提永遠都講唔完

    ReplyDelete
  2. 無錯,講到無得停

    ReplyDelete