18 February 2009

ღ情人節晚餐ღ 留園雅叙

留園雅敍係其中一間我最喜愛的上海菜, 城中不小名人都會去呢間食店到進餐, 記得上回就見到任志光, 所以水準一定有番咁上下.

餐廳的設計有別於一般的上海菜館, 長長的吧枱供應著各色各樣的酒(紅酒, 日本酒, 中國酒等), 較為西化自然

响情人節當晚, 我同丙丙決定再會這間餐廳

是晚我地點咗宮保雞丁 ($80). 因為小妹喉嚨有點不適, 細心的店長幫我地改為小辣, 上菜時仲問我地辣度可唔可以.. 會唔會太辣

味道的確唔錯, 如果再辣一點兒會更好, 腰果比較淋身,唔夠脆.



跟著我地點咗金衣肉蟹 ($300), 點菜時店員同我地講呢個好好味, 一定要食. 其實我地都知, 上次食完之後對呢個菜念念不忘. 响網上睇到話呢到係做金衣肉蟹的始祖, 正確與否, 下回要問問店員印證一下
so good的節目我先知金衣肉蟹要肉上多隻蛋黃才可以做出呢個效果, wow~~食完呢餐又唔知會肥幾多呢, 唔理啦, 食完先算啦

$300 一隻蟹你可能話比較貴, 同橋底辣蟹相比, 無貴可言, 大大隻的蟹貨真貴實, 蟹身也洗刷得乾乾淨淨, 大量的蟹膏真叫人愛不適手





最後我地點咗麵豉A ($80), 呢個菜我覺得有點貴, 但係佢只會同最嫩的部份, 所以都算物有所值



話說當天係情人節, 我地只能安排2人枱, 佢地話要點著蠟燭進餐, 我地話唔需要, 但佢地話好要好氣氛, 仲幫我地張燈光較至昏暗, 我同丙丙都想… 宜家係食中菜喎, 又唔係食西餐, 感覺有點奇怪, 但店員一番好意, 我地就由他吧

臨走時, 店長又講多次金衣肉蟹係好好食, 又話我地兩個人不能點太多菜式, 下次多d人一齊來食, 點下其他唔同的菜, 呢到仲有好多好好味的菜式. 响門口咁多人等位的時候仲大力推銷我地, 平時的我會覺得有點hard sell, 但今次我覺得多咗一份親切感呢

地址: 灣仔駱克道54-62號博匯大廈3

No comments:

Post a Comment