17 February 2009

ღ情人節午餐ღ 灘萬●港島香格里拉 - Part II

上回講到丙丙食的懷石料理, 今回講下我點呢個 "紫" 懷石 ($390), 對比二月份懷石, 我呢個真的比下去了, 無論賣相同份量. 單是前菜, 二月份懷石就有3様小食, 而呢個"紫"就只得一樣


前菜用上菠菜, 味帶木魚香



跟住來個蟹子沙津, 我覺得無乜特別, 但係個金色的碗好靚



跟著壽司上場, 附上大量新鮮山葵, 本人覺得刺身同飯之間已加上山葵, 如果再加, 就會去鮮味. 可知新鮮的山葵是不便宜的, 真的有點覺得浪費


所有壽司都好新鮮, 但又未驚人都感覺



呢個蒸蛋做得好出色, 嫩滑得來又一D都唔浠, 上次湖舟到個果個帶點淆但都好出色, 但食完呢個之後, 我覺得湖舟已經比下去了, 濃濃的蛋香入面非常香的冬菇.



海老天婦羅烏冬, 初時我以為炸天婦羅同烏冬會分開上, 我最討厭佢地一齊上, 會令到天婦羅都麵衣淋曬. 用上稻庭烏冬,好滑. 蝦也新鮮, 但兩者加起來我就不太喜歡了



最後來個甜品作為今餐的總結, 甜品用上不同的生果, 最特別係同上梨子, 好香好甜



服務方面我覺得店員都算禮貌細心, 但我覺得作為一家五星的酒店可以做得更好, 出菜時無留事客人進食的進度, 又忽略响客人介紹每一道菜式.


懷石料理講求精緻, 無論餐具還是食物的擺放都要求很高, 被視為視覺藝術, 量少精緻, 口味清淡保持原味, 今日一試果然名不虛傳, 希望張來會到日本品嚐更加正宗的懷石料理


No comments:

Post a Comment