8 February 2009

雷聲大, 雨點小@Fatburger

丙丙話睇咗好多份週刊同報章介紹呢間美國漢堡包, 佢地標榜

NEVER FROZEN, 100% PURE BEEF IMPORTED FROM USA
Voted best burger in Los Angeles & Las Vegas





單看menu, 佢地選擇不多, 只有fatbuger, double fatburger, triple fatburger, grilled chicken sandwich, deep fried chicken sandwich & veggieburger. 單點一個 fatburger 要$40, set 就$65 包括超大可樂+薯條/洋蔥圈

我要咗一set fatburger而丙丙就要咗doube fatburger, 我地分別點咗薯條同洋蔥圈

首先來咗杯超大的可樂




跟住就來咗洋蔥圈 -- 呢個真係出乎意料之外好食, 麵衣脆得來亦沒有帶走洋蔥的水份






以$65一個set 來計, 飽的size 比起 Triple O's 同 Shake'em Buns 還要細, 我地睇圖見佢個fatburger 係有cheese, 雖然佢有寫明話加cheese 要$5, 但我地以為佢個包本身係有芝士, 如果想加多一塊先要$5, 原來非也, 當個包上桌時我地先知係無芝士的, 而double fatburger 同fatburger 的分別係多$20, 多一塊牛肉

說真的, 個飽真係普通到非常普通, 先說個飽, 扁塌塌得來又唔熱, 可唔可以先番熱個麵包先呢!!

作為漢堡包靈魂的牛肉, 沒有牛肉味同應有的肉汁, 一咬即散. 佢仲要標榜 NEVER FROZEN" 我真的不會相信無冰過, 一點兒的說服力也沒有



呢個價錢坊間仲有好多好過佢的選擇, 你又會點choice 呢?

地址: 灣仔皇后大道202號QRE Plaza 地舖

No comments:

Post a Comment