16 February 2009

ღ情人節午餐ღ 灘萬●港島香格里拉 - Part I

今個星期係情人節, 較早前我同丙丙一齊想過食乜好, 佢知我鐘意食西餐, 所以本來佢話去Ruth's 到食, 但係情人節呢d日子食西餐, 好多時都會貴一陪或以上的價錢, 我自己覺得因為情人節而要比貴d實在太唔值啦


就係咁, 我地選擇咗去香格里拉到食懷石料理, 事前已經知道中午的set lunch 比晚上正餐平一半, 所以定枱時我地都確定當天係有set lunch.



食懷石料理往往會令人想起日本的溫泉酒店, 但外於香港無溫泉酒店, 所以灘萬張佢引入, 讓食客都可以品嚐高級的懷石料理


我地今次點咗二月份懷石 ($420)同 "紫" 懷石 ($390)


先講二月份懷石:


一上場先來前菜


Boiled vegetable with fried bean curd -- 脆脆地, 好特別



Citrus bean curd with sesame paste - 初初見到白色唔知係d 乜嘢野, 食落去好香柚子味



Deep-fried Japanese ice fish, -- 感覺有小小似鴻星的白飯魚小食



Soup - Clear soup with clam cake, bamboo shoot, seaweed and vegetables


淡淡清甜的蛤,藏在白色肉入面, 再加上海帶同竹荀, 是很美妙的組合 



Sashimi - 鯛魚, 甜蝦同油甘魚. 所有刺身都好新鮮, 但有唔算好甜



煮物 -- Simmered radish with prawn, bamboo shoot and carrot.


蝦爽口大隻, 也都保留著應有的纖細質感


酢の物 -- Scallop and tomato salad with dressing, 我無試食到, 但丙丙話帆立貝好鮮甜



燒物 -- Grilled Spanish mackerel with soya bean served with broad bean and sliced radish


用上上等的麵豉醬, 但都不會覆蓋青魚本身的鮮味.


Rice Dish -- Rice with chicken and bamboo shoot soya bean soup and pickles


雖然我無食到, 但係一上桌就好香的飯同雞味,



最後係甜品啦 -- Apple pan-cake served with citrus sherbet.


柑橘sherbet 酸酦地消消濟



To be continued~~


No comments:

Post a Comment