23 February 2009

好味又抵食@住家菜

住家菜係我同丙丙成日會食的一間中菜廳, 原因係佢係帝國中心有分店, 好近丙丙公司, 所以好多時平日食飯都會去果到

今日我地轉咗地點, 去咗利舞台果個, 無來一排, 原來佢後面果間餐廳已經結業, 佢打通咗2個舖位, 地方大咗, 等候時間雙對都快咗

喜愛呢間食店主要原因係佢標榜不油不膩, 仲要無味精, 好有屋企 feel

是次我地點咗:
麵豉斑塊煲 - 斑塊算不上好新鮮, 但都可以
腐乳雞- 幾好味, 我屋企好小整, 幾好味喎
土魷蒸肉餅 - 都好好味, 但係始終無媽媽煮的咁好味





飯後仲免費附送甜品, 每碟餸菜都係幾十元, 枱與枱之間就比較近, 但係呢個價錢, 地點同服務, 無邊間店舖可以比美 

住家菜: Official Website

1 comment:

  1. 謝菲道嗰間好食d, 同埋利舞台d侍應都幾串, 無你講得咁好bor
    [版主回覆02/23/2009 23:06:00]我果次係佢地丫頭招待我的, 我記得之前佢係TST 間店舖都做, 又幾好喎, 其他侍應我又唔知啦, 我食到好飽本來都唔想食糖水, 佢話唔洗錢叫我試下.
    不過我覺得有時都見下好唔好彩.

    ReplyDelete