25 February 2009

UPSET~~

上個星期五, 我打去各大旅行社到問青島package, 佢地間間都話未出4月個package price, 我問佢地大約會响幾時出呢. 佢地答最快都要本個星期五或者過多2個星期


因為我一早睇過去青島每日得一班機, 如果想復活節期間去的話, 附加費要$750 per person, 咁我地打算早2日出發, 即係8號, 因為9號開始就要加價了


今日我發現原來package 已經出咗, 打去問之際佢同我講話無曬機位了.....


佢話可以試下後補睇下有無位...


唉~~~ 唔通我呢個青島之旅會胎死腹中


No comments:

Post a Comment