26 February 2009

午餐抵食之選@伊呂波

今次我同丙丙第一次來呢間食店, 佢係位於好多日本餐廳的渣甸中心. 今次我係第二次同丙丙食日本燒肉, 記得第一次係去盛八的晚市, 雖然係好食, 出門口唔會好似韓燒咁有一陣陣的燒肉味, 但係晚市的價錢比較貴, 我見响openrice 到好多人都稱讚伊呂波的午市定食, 所以一於同丙丙去會一會呢間食店




午市定食有多種選擇, 我兩看了很久都決定唔到食乜好, 最終我地點咗:-

伊呂波定食 $90 (可以選擇牛肉, 雞肉同豚肉), 我地當然係選擇咗牛肉啦, 呢個set 仲包括天婦羅, 刺身, 漬物, 味噌湯, 茶碗蒸

首先到來的是刺身, 盛上時用上碎冰墊底, 分別有三文魚, 鯖魚, 吞拿魚同墨魚, 雖然同湖舟無得比, 但係係都唔錯喎, 有驚喜

天婦羅有炸蝦, 茄子, 冬菇, 南瓜同青椒, 呢個好唔得丫, 麵衣過厚, 千其唔好話比自日本餐廳, 連好多港式日本菜都做得好過佢

茶碗蒸 - 大浠, 蛋味不足, 唔合格

最後都主角出場啦, 伊呂波定食 的牛肉都唔錯, 份量都唔小喎, 味道都醃得好好

呢個爐比起一般韓燒大有分別...

和牛牛肉排定食 $130 - 包括漬物, 味噌湯, 茶碗蒸同和牛

刺身得兩種 - 三文魚同墨魚, 今次呢個無碎冰墊底, 但同樣新鮮

呢碟和牛無論賣相,味道同之前都好大分別,之前個碟無呢碟咁肥味, 話曬都係和牛喎,但老實講, 呢一碟一定唔係高級和牛囉, 之不過$130, 你又想佢地比D也野貨色你丫. 以呢個價錢來話, 都已經好唔錯啦


白飯雖然係細碗d, 但係之前有太多野做啦, 所以都好足夠


最後多個飯後甜品, ice-cream, 無乜特別, 一般貨色


set lunch 呢個price都真係算抵食, 雖然佢地的天婦羅同茶碗蒸不及格, 不竟佢地selling point 係燒肉, 如果以夜晚的價錢比同一樣的貨色, 咁就唔值了

伊呂波: Official website

1 comment:

  1. 多謝到訪,得閒多d黎呀^^
    I also want to try this restaurant!

    ReplyDelete