9 February 2009

元宵節快樂

今日係元宵節, 即係中國情人節, 我祝天下有情人終成眷屬, 無情人個d今年都搵番個情人. 出年一齊過開開心心的情人節


我同丙丙平時只會响星期五同六見面, 今早丙丙打電話比我話今日係元宵節, 要人月兩團, 點都要同丁丁一齊食飯喎


我地今次無適心安排去邊日間野都食晚飯, 所以相片欠奉, 我地都係响佢公司附近都食野


元宵節當然要去食湯圓啦, 今次我地去咗我最鐘意食的福元湯圓, 本佢响鰂魚涌佢都都有分店, 但早前己經結業了, 現咗只有紅磡同炮台山的分店. 因為無相機响身邊, 所以影唔到佢d 湯圓有好多, 真係皮簿餡靚, 尤其是芝麻湯圓, 一咬d芝麻就流曬出來. 仲要係好香的芝麻味添


雖然今日係簡簡單單的一餐, 但係一切從心出發, 食都食得好開心.. 多謝你!!


No comments:

Post a Comment