19 February 2009

稻香漁港 – 又平又好食

寫完情人節, 我又想寫番我同丙丙星期五發生都事, 話說丙丙一早想定咗想去APM 到食泰國菜, 佢話果間幾平又幾好食, 我兩放工如是者就去咗到, 當天有min charge , 我地心想,又唔係情人節, 攪乜鬼會有min charge, 仲要百幾元一位, 雖然呢個價錢我地都應該食到, 但食唔食到係一件事, 佢有min charge 又係一件事, 我覺得宜家市道都唔算太好啦, 佢地仲乜仲搵個pre- valentine’s day , 就係咁, 又本來想去的餐廳最後決定唔去

我都有好一陣子無來過APM , 我記得以前有間白木屋, 本來我地係想去果間到食, 但係點知已經結業, 取而代之係一間打邊爐的店子, 門口不小人排隊等待入座, 但呢間唔係我杯茶, 跟住丙丙就話想去九龍灣睇下乜野做.. 又就係咁, 我地就去咗九龍灣了

一出MTR 就見到個稻香廣告, 我地從來都未去過稻香食晚飯, 之前都有想過去, 但外於太多人等位所以我地最終都係放棄, 今次我地去到只係要等3張枱, 咪以為3張枱唔洗等好耐, 原來佢地2人枱都有得book , 每叫3booking 枱先入一張walk-in , 門口真係超多人呢, 個個都話book 咗枱都要等, 咁又等幾耐丫?! 最後我地等咗大半個鐘先有得入座. 平時我我一定會放棄唔等, 但因為今次我見到佢門口有個廣告蝦蝦大笑” – 即係白焯蝦只需要$8一斤, 半斤$4都係好半.

今次我地點咗白焯蝦一斤 ($8), 金蒜聖子($98), 苦瓜炒排骨

首先係白焯蝦上場, 好新鮮, 都算好大隻, 但我一眼看就知一定無一斤, 平時我同丙丙間唔中都會買下野煮下飯仔, 白焯蝦係我地喜好之一, 因為簡單容易.

聖子共有4, 都算幾大隻下, 好新鮮, 但有點兒over-cook

最後係苦瓜炒排骨, 無乜特別~~, 不形容也吧!!

呢餐真係幾便宜呢, 順帶一提, 如果有compass visa 或 DBS, 星期一至四仲有88折添!!

No comments:

Post a Comment