22 February 2009

婚紗展 - Part I

上個星期日我同丙丙第一次去婚紗展, 其實我地係想去睇下酒席, 影相, 計下budget 要幾多錢, 原來結婚 + 買樓, 真係要好多好多好多錢, 睇來我地要努力儲錢先得


由於我地一早上網登記咗, 所以入場唔洗錢.



我地一入到去就比台灣d影婚紗相公司拉住, 又呢樣又果樣, 差d唔比我地走, 又話我當你係朋友先係呢個價, 你仲有乜問題丫, 問題係我地第一次來, 乜idea 又無, 之前又無上網做定功課, 又乜都唔知. 仲係其實我地都係睇下, 仲未想影婚紗相住, 攪咗好耐, 先可以比我地走


跟住我地去睇酒席, 都宜家, 我地都未決定到攏酒店定酒樓, 酒店好似好貴咁, 但酒樓又無合心, 因為酒店同酒樓的價錢相距都好大, 所以都係要想清楚睇下要儲幾多錢先得


行行下, 又係時間婚妙show 了, haha, 最終我變咗龍友了, 最衰係無帶大機, 唔係會影得好靚



No comments:

Post a Comment