19 November 2008

鼎泰豐

記得多年前, 位於黃埔蔡瀾美食坊開左香港首間鼎泰豐, 但係惡評如潮, 令我卻步

聽好多人講去到台灣, 一定要去鼎泰豐一嚐佢地的小籠包.. 可惜至今我都未去過台灣, 所以都係未食過佢地驚為天人的小籠包

不久之前, 台灣的原班人馬再過江來香港開分店, 每每到咗晚飯時候, 都超多人等候入座, 係唔係真係咁好食呢, 今日我就大約6點左右去到... oh no, 已經要等位了, 好彩唔係要等我多張枱, 而且時間尚早, 等就等吧!!

大幾過咗半個鐘, 終於有位了, 唔算等得好耐, 因為我地早去到.. 如果唔係, 要等上一句鐘呢





我地點咗冰鎮白玉茄($28), 凍凍地, 無乜味, 因為出面未見過有得食, 所以點下睇下好唔好味.. 點知.. 好清啖




原盅牛湯麵 ($58), 呢個湯好清, 味道都OK


紅燒牛肉麵 ($58), 呢味會湯濃d, 同d 牛肉唔係切片, 係一大件, 我個人鐘意呢個多d, 但老實說, 我覺得廣東道的台灣牛肉麵不比他差呢, 而且價錢還便宜點兒


最後來到小籠包 ($48), 聽講話每一小籠包均有18摺, 而且餡料規定重16克, 個人覺得佢唔算太多汁, 比起金滿庭, 我覺得金滿庭好食一點兒, 唔知係唔係先入為主呢


呢到d服務都幾好, 店員一叫即到. 呢點值得加分, 但有d店員唔識講廣東話, 對我來講無乜問題, 咪當係練習一下普通話囉

地址: 尖沙咀廣東道新港中心三樓130舖
電話: 2730-6928

1 comment:

  1. 你好!有時間黎我bIog睇下啦!!多多指教!!
     

    ReplyDelete