2 November 2008

東京和食

位於銅鑼灣的食通天 13/F, 有一間我覺得幾好味的日本餐廳, 今次已經唔係第一次光顧, 記得第一次我來呢到係因為想食蟹宴, 一個2人餐都係$5XX, 今年經濟唔好所以我地都無食到

呢間係日本Suntory 集團在海外開設的第一間居酒屋, 我地一早定咗枱, 所以都唔洗擔心無位

今次d 相係用手機影的, 而且又有射燈, 所以影得唔係咁好

我地首先點咗梅月見的黑糖梅酒($40), 唔知係唔係因為黑糖的關係, 我覺得唔係咁好飲, 記得上次同事去沖繩, 又係買咗d黑糖食品做手信, 我覺得味道一般, 但係果到係好出名的





跟住我地點咗7點壽司 ($180), 點解叫7點呢, 咪就係因為佢有7種壽司囉, 唔錯架, 好新鮮, 不過價錢都唔平呢, 可能係海膽同鵝肝係貴價貨吧


海蝦天婦羅卷 3件 ($24) - 卷得好好, 呢到d 飯一粒粒好飽滿, 唔知佢係用邊隻米呢, 仲有係隻蝦仲係熱的好脆, 有時其它點店食呢個, 佢地食鮮唔係即做, 已經淋身, 唔好食, 但呢到就做得幾好


呢個係火缽松葉蟹肉菠菜玉子 ($78), 個店員話呢個缽的設計係令到佢熱力回流, 咁d 食物就會好味d 喎, 都唔知係真定假, 我個人覺得呢個無乜特別, 唔係係唔係放咗湯的關係, d 湯就好有蟹味, 但d蟹肉就無乜味了, 所以我好多時都唔鐘意食蟹鍋, 好似浪費曬咁



特選小牛排 ($86), 係燒來食的, d 牛幾好味喎, 仲有係燒青椒, 不個份量就小d啦


最後我地點咗廣島蠔, 幾好味, 但多咗小小油, 反而我覺得佢隻碟係最唔得, 點會用呢個colour 丫, 去日本餐廳食野佢到好講究呢樣野, 希望佢地會改善呢一點啦


東京和食: 官網
地址: 銅鑼灣時代廣場13/F
電話: 2506-1836

No comments:

Post a Comment