25 November 2008

Disneyland 門口一遊 - Part I

唔係扭傷咗隻腳, 我地就有得好迪迪尼的黑色世界啦.. 不過好彩係我地之前無買都門票, 唔係就慘啦


為彌補我失落的心情, 而且天氣都幾好, 我同丙丙就決定去迪迪尼間酒店都行下, 拎番部好耐都未點過都相機



迪迪尼的列車同日本迪迪尼列車內外都一樣架, 唯一唔係的係香港得一個站 -- 迪迪尼樂園, 而日本就有好多個站, 途經多個迪迪尼酒店, 但香港要去迪迪尼酒店就要再轉 shuttle bus 了


不經一會兒, 到咗迪士呢站了



呢個mickey mouse 似唔似番版呢



跟住我地就座shuttle bus 去 Disneyland Hotel



入面好grand, 仲已經有聖誕的裝飾啦, 好靚!!



仲有係迪迪尼 gift shop



mickey and minnie 幾 SWEET, 有一對新人都响到拍影呢



佢入面吊燈好得意架, 睇真d, 有玻璃鞋


牆上的壁畫係唔係好靚呢




酒店的花園有個迷宮, 好多家長陪小朋友入去一齊玩



No comments:

Post a Comment