14 November 2008

鮨處松戶

座落在尖沙咀彩星集團大廈, 有不小日本菜都設於此處, 每日間都各俱特色

我已經唔係第一次光顧鮨處松戶, 呢間店舖都比較多日本人去, 但店子唔數太多人, 所以我地唔洗刻意去book 枱

一進入店內, 會見到一個大酒柜, 入面有不小貼著客人名子的酒, 店人如果飲唔曬d 酒可以下次再飲



先來個餐前小食 ($25), 呢個係凍豆腐+麵豉醬, 個人覺得咸咗d



跟住我地叫咗吞拿魚腩手握壽司 ($380), 分別有特上吞拿魚腩2件, 吞拿魚腩2件, 吞拿魚4件, 卷物1條, 甜蛋1件

特上吞拿魚腩真係好肥美, 好好味.


北海丼 ($230) -- 有三文魚, 油金魚, 三文魚籽, 海膽, 蟹籽同牡丹蝦

所有海鮮都好新鮮丫, 尤其係我至愛的牡丹蝦, 海膽就唔夠大隻啦, 份量真的好大好大, 我地食完呢個都飽飽了



雖然已經好飽, 但我又想試下串炸劍魚 ($68), 出面好脆, 咬落去入面仲有汁, 真係好好味丫, 無後悔到有飽的情況下仲叫咗呢一個. 好好味, 下次都要再食



地址: 尖沙咀廣東道, 彩星集團大廈8樓
Tel: 3106-4468

No comments:

Post a Comment