15 November 2008

New hair style

好耐好耐之前, 我已經想去hair do 到剪頭髮, 但係佢真係一d 都唔平... 真係有d 肉痛呢.


都有幾個月無剪頭髮, 而之前開义個d 頭髮都已經剪曬啦, 所以有好想再電頭髮. 响hair do 到電頭髮平時要成千幾二千. 但响newsgroup 到見到網友話宜家佢做緊promotion, cut+perm+treatment $1096; cut+perm+colour+treatment $1432  而digital perm 就要加$500


呢個price真係好吸引, 但要係星期一至五先有呢個promotion, 星期六同日係無的, 所以我決定星期五去會一會呢間店舖


之前我响web 到都睇過d 人話邊個hair stylist 好, 仲有係响佢都個web site 到都可以睇個每個stylist都專長, 最終我book 咗 sogo club 的cody


佢真係比咗好多意見我, 邊d容易打理, 邊d 出來個效果會好, 佢本來叫我個colour 的, 因為電髮唔做colour 出來的效果會重身d, 其實我都知做colour 出來係好d, 但係再做colour 就要座好耐, 仲要我好驚一次過做咁多野會好傷頭髮, 所以最終我都無做colour, 但係宜家有d 後悔


聽好多人講响hair do 做perm 係唔會keep 到好耐的, 我見佢地有2隻perm, 原來digital perm 係會keep 得耐d, 雖然係要加多500 但係我想keep 得耐d ... 人一世, 物一世, 加就加啦


2點鐘去到.. 同cody 傾咗15-20分鐘個頭應該點電同剪, 佢地一直都無停過.. 幫我剪啦, 電啦, 洗頭等.. 仲有係個stylist 幫我卷頭, 唔係其他人, 佢先最清楚我想要乜同點做, 呢一點我覺得好好, 因為我去開個d 都係第二個幫我卷, 雖然stylist有同佢講點卷, 但係點都差d...


唔經唔覺, 座咗6:30 先走人... 真係有點累, 我自己好滿意個頭, 好想第一時間比丙丙睇, 但係佢今日有野做... 唔得閒理我.. 無法啦.. 第二日睇一定無咁靚, 雖然佢地有教我應該點吹, 由邊到開始吹起, 但係佢地是是但但都好過我.. 無法啦, 咁人地係專業丫嘛..


Hair Do: Website


 


No comments:

Post a Comment