28 November 2008

Crabtree & Evelyn hand lotion gift

今年 Crabtree & Evelyn 真係大手, 送25ml hand cream, 我收到2張coupon, 排咗好耐先拎到2支hand cream, 本來都有想過買唔買野, 但之前sogo 減價已經買咗好多用品, 今次咗睇又睇, 都無買到野, 嘿嘿!! 幾好定力


是次減價又30% off - 50% off, 都有好多人大手買野, cash coupon 都有30% off


我成日响到想, 點解無人咁做, 你用7折買咗張coupon 之後, 跟住再用discount 買野, 用coupon 比錢, 咁咪折上折囉, 點解無人咁做呢, 又或者唔可以咁做, 但無理由丫. 果d 係cash coupon, 應該係幾時用都得架, 又或者佢地唔識咁做呢??


講番先, 雖然要排咁耐丫, 有好多人都見要排就走咗, 但係我見3支hand cream 都要$135, 咁佢送2支比我, 我又save到錢啦..HAHA!!



No comments:

Post a Comment