17 November 2008

Crunch Cake

最近好多人講 crunch cake 呢個甜品, 就好似當年d 人談論心太軟咁, Wyman 响Apple Daily 的 Buy Me A Sunday 都提及幾間不同crunch cake的店舖. 令我對呢小小甜品起咗興趣

位於中環太子大廈的Sevva, 一件要賣百幾二百完... 真係貴的驚人... 响openrice 到d 食評個個都話ok.. 雖然有d人都話差.. 但係呢個價錢對我來講實在太太太太貴了

美心都有crunch cake 賣, 但改名為angle cake, 我自己一向對美心d蛋糕不感興趣, 以其無興趣, 不如說唔好吃吧, 所以都唔會去試

最後係starbucks, $28一件. 蛋糕底層是鬆軟的忌廉清蛋糕,上面就有大量的焦糖脆脆, 老實說. 我不明白呢個甜品有乜咁特別同好味之處. 不是說他唔好食, 但是未有驚人的感覺, 或是我自己唔懂得欣賞, 又或是starbucks 的 crunch cake 未發輝到他獨特之處吧!!


真好好彩丫, 今日食到呢個crunch cake , 聽講話唔係好多地方有得賣, 就算有都好快賣曬. 仲有係今日飲到 X'Mas Special -- Toffee Net Latte, 而且有free upgrade tim

1 comment:

  1. toffee & latte... 簡直係不可抗拒

    ReplyDelete