26 November 2008

Disneyland 門口一遊 - Part II

跟住我地就去咗酒店隔離的公園, 入面有個碼頭, 但係無船的, 有的只係出租遊艇泊岸



你地睇下, 晚間的迪迪呢酒店開咗燈之後幾靚



跟住我地落咗尖沙咀東鳳城到食飯, 一心食佢地隻雞, wow..原來做緊海嘯貴, 由原來的係二百幾元減到$88, 真係好平丫. 唔食點都對唔住自己啦



跟住我地叫鳳城一品煲 ($138), 有蝦, 花菇,海參, 鮑片, 帶子同花膠, 仲有係白菜


呢個價錢又有咁多野食, 味道仲要好好味, very good



我地點菜果時, 店員話半隻要$50,但一隻就$88, 本來我地係叫半隻的, 但後來丙丙話驚佢張貨就價, 會好細隻, 又驚唔夠食, 所以我地最終都係叫咗一隻

點知, 來到見到隻雞真係好大隻丫, 貨真價實, 童叟無欺, 邊個話不野無好丫, 但係.. 真係太大隻啦, 食到我地... ... 所以d新聞成日叫人唔好因為平宜亂買野, 係真的, 我地食食下就好飽飽了, 丙丙即刻想起讀書時學過的diminishing marginal return, 食第一件個時係好想食, 但食食下就無曬食野的意欲了, 所以話... 便宜莫貪



食得太飽了, 我地跟住去尖東影下燈色, 宜家先11月, 咁快就有聖誕燈啦, 唔係係唔係人大咗的關係, 總係覺得細個時d燈色係靚過宜家個d, 唔知係唔係小朋友睇野的眼光唔同呢


No comments:

Post a Comment