16 November 2008

Sogo Sales

Sogo 半年一度大減價已經開始咗啦, 雖然宜家市道唔好, 但係見到有平價野點都要消費下, 雖然話係大減價, 其實比起上年d野都係唔平好多. 有d減咗價仲要貴過其他地方


Supermarket 係我地必到的地方, 今次我地買咗呢個拉麵, 仲即刻試咗.. 先講個麵, 我覺得似上海麵多d, 唔覺得有"拉" 的感覺, 個湯底都幾好, 真係好似日本拉麵的湯底, 但係味精重咗d... 唔個人覺得呢個價錢唔值囉.. 無下次



薯片係我的至愛, 每次見到季節限定我必會買來試試, 今次呢個係煙肉味, very good 丫, 好香煙肉, 不過我覺得d薯片簿咗d, 我自己鐘意厚身的. 一路食薯片, 一路飲番杯綠茶, 人生一大樂事也



No comments:

Post a Comment