22 November 2008

Ichikawa

之前响又一城已經食過佢的 lunch set, 都幾好味, 但我知佢夜晚都幾貴, 我之前食 lunch 都係同媽媽食, 未有幸用丙丙品嚐呢間餐廳, 今日經過太古城, 見到佢有sepcial lunch set, 仲有係citibank credit card 做緊個半價promotion 的2人dinner set, 原價要$776, 宜家只$388, 真係好平丫, 要是一於用丙丙去食下好野先



第一道菜係福崗蕃茄柚子律, ok... 無驚喜



第二道菜係鮭刺身、火炙什錦壽司, 有4片三文魚, 唔係貴價貴色, 2件帶子同2件鰻魚

帶子唔係好鮮甜, 鰻魚個汁幾好, 但鰻魚本身就無乜特別了


第三道菜係銀鱈魚西京燒, 上枱時d魚已經散開, 仲有係等咗好耐, 但係只係小小暖, 味道比我食 lunch set 時要差好多呢



第四道菜係海鮮芝士春卷, 內有蟹肉但太油了.. no good 



第五道菜本來係紐西蘭子羊架香草燒, 但係我同丙丙都唔食羊的, 所以就轉咗做燒三文魚, 三文魚上桌時係熱的, 味道都唔錯, 但係太多黑椒了



第六道菜係崧子煙肉炒飯, 好香的煙肉, so far so good la



第七道菜係北海道大蜆清湯, 有一隻好大的蜆, 但d湯無乜蜆肉味



最係上的就係雪糕甜品, Movenpick Dark Chocolate.. Movenpick 一向都係我至愛, dark chocolate 仲要唔甜tim.. very good


跟住我地加咗$15要咗個日本蕃薯雪糕, d 顏色有點似芋頭雪糕, 但味道丙丙話就有蕃薯味



呢一餐對我來講不太滿意, 雖然話就話係半價, 但係我覺得有點張貨就價囉, d野食比起lunch set 要差得多, lunch set 大約係百零二百元到, 但食物方面就好食幾陪以上, 以後來呢到食都係食lunch 好了, dinner.. no way

地址: 太古城中心二樓262號舖
Tel: 2967-9678

No comments:

Post a Comment