21 November 2008

I-thai

最近有不小百貨公司大減價, 首先就係sogo, 之後就有一田百貨


今日係一田百貨半年一度大減價, 我同丙丙都想去睇下有無平野買, 所以就相約咗放工之後去沙田


平日番工後約佢真係好困難, 因為我多數都可以準時收工, 而佢大多數都唔知幾點走得, 所以往往我都等了又等.. 今天我都已經唔係準時收工了, 而佢話會盡力準時收工, 果然不出我料, 又係遲到, 無法啦, 咁我唯有响沙田搵定位


老實講, 我開始越來越唔鐘意响沙田食野, 無論好唔好食, 價錢都唔平, 尤其是新城市廣場裝修咗之後, 價錢比以前仲要貴


想來想去, 終於我決定去 i-thai 食, 本來想去simple thai 但一定又要食幾百完落樓, 算吧, 係時候要節儉d, 經濟唔好丫嘛



首先來個泰式炭燒沙嗲 ($48), 我要咗3串雞同3串豬,豬燒得比較乾, 雞比較好味



跟住係蒜茸越南牛油雞翼 ($48), 完全食唔到蒜茸同牛油味, 不過炸得幾香口, 仲有係大量洋蔥, total 有6雞翼, 呎個價錢份量都算多



最後我地點咗泰式香葉肉碎炒飯 ($48), 呢個無乜特別, 初初都係今為未食個呢樣所以叫來試下, 但係好小好小肉碎同無乜香葉味


不過, 講真, 呢個價錢都算係平,平時我响公司附近的茶餐廳食個 lunch 都要 $40-$50啦, 仲想點喎, 雖然佢同個名係有d 出入, 但係都唔算得好差.


之後我地去咗一田, 但係發覺人太多, 我地好快就走咗, 乜都無買到. 算吧! 响Sogo 已經買咗好多野了, 今次唔買啦


No comments:

Post a Comment