13 November 2008

黑仔

最近真係好黑仔.. 話說我29/10 CWB 行街.. 行行下街右腳click 左腳.. 跟住仲扭傷咗.


去睇鐵打, 醫師問我你由幾多級樓梯跌落來.. 我話我係平地丫.. 佢話平地都攪成咁


我成隻腳變咗豬腳, 放咗2日假連星期六同日, 足足休息咗4


但係隻腳仲未好番, 過咗差不多一星期, 果時已經睇咗7日跌打了, 但都仲有痛同腫


聽人講另一個鐵打幾好, 咁仲去試下, 希望快d 好番啦.. 點知.. full 咗一日葯隻腳起曬粒粒丫.. 又痕又腫


過咗一日都未好番, 夜晚仲要痕醒瞓唔到, 所以最終去睇西醫


西醫話係我對d 葯敏感, 但係仲未發完, 因為佢係慢慢入d 肉到, 所以唔會咁快好, 佢話如果食葯都唔得就要打針


我已經食咗2日葯啦, 食果時都唔會好痕, 但一差唔多夠時間食葯佢就開始痕番, 仲有係尋日無啦啦隻腳又再腫番點解會咁架.. 一波未平, 一波又起..


究竟我幾時先好番呢, 宜家食咗d , 超眼瞓, 响公司做野又無心機做, 真係有d 想死丫


希望快d 好番可以去玩啦, 而家攪到我寫blog 的心情都無嗚嗚!!!!


2 comments: