14 January 2009

想你睡多一點點!!

今早5:45, 訓訓下突然醒咗, 我習慣會睇下幾點, 丙丙幾點訓 (佢通常訓之前都會 send 個msg 話比我知), 一睇.. wah.. 唔係嘛, 佢5:35 send 個msg 話佢訓啦...


第一次, 真係第一次丙丙都野都到咁夜, 呢幾日佢都好忙, 有時4點幾, 有時2點幾, 有時我好wonder 係佢做得慢定係真的咁多野做. 咁當然, 我覺得兩者皆是.


睇到佢為工作做到咁夜, 我真係好心痛, 就係咁, 我睇完之後都無訓到啦, 一直都鬧鐘響我就起身


我曾經問過丙丙, 你成日都做到咁夜, 無時間休息, 壓力又大, 係唔係值得呢? 佢想都唔想就係值, 同佢覺得做得開心


雖然係咁, 但身體健康真係好重要, 我越來越擔心佢會捱到病同身體會差曬


雖然佢尋晚, 應該話今早咁夜訓, 但佢知道未來幾天都會好唔得閒, 會有好多partner 會約會, 無時間見我, 就係咁, 佢5點幾個時send msg話想同我一齊食飯, 見下我喎...


多謝你! 雖然你很累, 但都抽時間陪我, 雖然你想去遠 d 的地方食得好 d 同舒服 d , 但係我想响你公司附近食完, 同你一齊座車, 咁你就可以早 d 番屋企, 早點休息


我真係好希望你會多加留意自己身子, 野係永遠做唔完的, 錢係永遠搵唔曬, 老闆永遠係對員工要求多多的!! 而丙丙就只有你一個


No comments:

Post a Comment