13 January 2009

澳門之旅 -- Day 2 (Part IV)

响永利賭完之後, 我地又去行下, 唔知係唔係呢幾日食得太多, 所以一d 都唔肚餓

我地就係咁周圍行下, 去咗市政大樓, 估唔到.. 呢到又幾靚下喎.. 如果係夜晚, 咁就應該會仲靚d




本來我地想去順德行到食豆腐花, , 搵咗好耐, 最終要問人先知响邊, 但去到佢話已經賣曬, 當時我仲先到有人揸車去買豆腐, 可見困真好味.. 可惜我地無機會食.. 唯有下次啦

見好多人買魚蛋同牛雜, 我地又排下試食下... 總括... "難食", 唔怪得d人話香港得魚蛋好食啦, 我估d澳門人無食過好味的魚蛋, 所以呢d對佢地來講已經係好好味

個幾時不停咁食, 食到個肚有d吃不消, 所以最終晚餐去咗八百伴到同丙丙share 咗個辛辣麵再加個老佛爺cake... 就係咁, 2日一夜的行程完滿結束, 唔知下次旅行係幾時呢?? 好希望係4月啦!!

No comments:

Post a Comment