6 January 2009

澳門之旅 -- Day 1 (Part IV)

跟往我要介紹一下我地今次住呢間酒店, 我地到酒店大堂之後, 等咗一陣先有房


呢個就係reception 位啦, 都唔差



轉個角度看另一邊



8樓等lift處, 同地下係一樣的



32" LCD, 仲有書枱, 遠看海景



浴室 -- 左手邊係浴缸, 右手邊係座廁同花灑



浴室所用的產品係L'occitane



衣櫃有齊所有用品



茶水間有各式各樣的飲品



冰箱內的飲品係要付錢的



房間設有2支水, 仲有每日早上有澳門日報



呢間房都算大, 咁當然唔可以同威尼斯人比啦, 但我自己就樣樣野都好滿意, 我地無乜野打去room service好快就送到, 事後仲要跟進有無錯漏, 有無唔滿意


To be continued~~


No comments:

Post a Comment