5 January 2009

澳門之旅 -- Day 1 (Part II)

在這一刻已經12時了, 我地便去 海灣餐廳進膳.



呢間野好出名下, 分上下二層, 大部份枱都已經訂咗, 所以早到係應該的. 聽講話呢到最出名係腐乳炒蟹, 血鴨, 焗豬扒飯



首先來個麵包先, 無乜特別, 包一個而已



而我地就點咗馬介休球 -六個 ($68) 好香, 好好味,仲要唔得油,但覺得鹹咗d


跟住我地點咗燒葡國臘腸 ($68), 甘香酥脆, 滲著鹹鮮的肉香, 如果送酒實在一流 



最後點咗血鴨, 原來葡式血鴨跟法式血鴨同名為血鴨, 但法式血鴨係用機來連骨榨鴨, 葡式血鴨是混入不同的香料再以1馬鈴薯炆煮, 主角就是個鴨血汁, 也是精華所在.



呢一餐我真係好滿意, 可能係第一次食的關係, 但我覺得葡國菜偏鹹, 我地便向店員請教一下, 原來葡國菜係偏油, 偏鹹的.


呢到得服務都過得去啦, 响openrice 到見到有人話佢地態度好差, 不過佢地唔會主動介紹菜式比我地, 仲有每次都要叫先加水


我們離開餐廳時有人問要等幾耐, 店員話至小要等9個字, 所以我地早早來進餐係無錯的.


地址: 媽閣河邊新街261-A地下


Tel: 853-2896 7878


To be continued~~


1 comment: