4 January 2009

澳門之旅 -- Day 1 (Part I)

回想起一年前, 我同丙丙第一次一齊座起飛機去旅行, 事前做咗好多準備功夫, 去的地方就係我地的祖國 上海


由於經濟仲未明朗, 我地都唔大花金錢响旅行到, 只係去咗近在咫尺的澳門而己


前文所及, 我地早己响信德旅遊到買咗package, 出發前又買多咗本旅遊書, 看看有什麼好吃, 至於旅遊景點, 我地只想去一威尼斯人同MGM. 其實丙丙己多次到會威尼斯人, 只是我未去過, 但差不多所有香港人都到過的地方, 點都要去下看看


一大清早我地就要起床, 為的只的一齊食早餐才上船, 我地座8:35分的turbo jet, 點解要咁早去澳門, 因為我地想早餐可以消化曬先吃午餐, 仲有係我地唔想花太多時間等入座, 所以最理想個午飯時間係12:00 (餐廳剛剛開門), 而晚飯時間為6. 這樣, 我地仲有點時間可以吃tea 同宵夜, 要不自然, 什麼都吃不下了. 大家都知, 去澳門就係盡情地食食食



一個鐘頭左右, 我地而到達澳門了, 上船後又用我地99去入境, 但係真係超多人, 可能上一班船同我地相隔5分鐘, 所以大堂都堆滿了入境人士, 我地足足用咗20分鐘, 才可以順利過關, 可想言之有幾多人了


我地無第一時間去酒店, 而走到鄰近的漁人碼頭. 之前睇週刊話呢到有聖誕掛飾, 但是比想樣中小好多好多, 而且我地出發果2天天氣好差, 天陰多雲, 令拍照的心情也大減, 我地只係隨手拍幾張就算了



跟住我地就座shuttle 返酒店. 之响blog 到都有人提及呢間酒店幾好, shuttle 就好舊, 當日我親身證實咗係好差, 話曬佢都係5星酒店, 沒有自己酒店的車, 用的只係借回來的, 仲有係十分陳舊, 我因不想記起這車有幾陳舊, 所以連拍照也沒有. 酒店的附近係舊區, 鄰近媽祖廟. 也因這樣, 我地就去咗呢個旅遊聖地了


到了酒店之後, 服務生告訴我們要3點先可以check-in, 所以我地先寄存行李, 之後我地就去咗媽祖廟了, 我地在周遭拍攝留念, 其實你唔知佢歷史, 都無乜野睇, 但係果到仲可以住上走, 但我地怕d香煙, 所以無走上去


To be continued~~


No comments:

Post a Comment