8 January 2009

澳門之旅 -- Day 1 (Part VII)

我都一路响大三巴出發, 呢到都有d 燈飾公仔, 但氣氛無議事亭前廳個邊咁好.


點解我次之夜晚來大三巴都無開燈呢, 但我又見到人地影到喎.. 唔通我地咁黑仔



close up d 公仔睇下先



行到呢到, 我地番酒店啦... 呢個就係酒店外貌



買package 的時候, 佢有$300推廣碼劵, 可以入賭場完, 但係要去貴價枱到玩, 即係每一局要$300, 只有百家樂可以完, 一局.. 咁就玩完了..



玩完之後, 我地就番酒店休息, 是日行程結束!!


No comments:

Post a Comment