19 January 2009

米芝蓮@洞庭樓

在世界任何一個角落, 被稱為米芝蓮餐廳乃為一等一的食府, 在2008年, 香港出咗一本米芝蓮餐廳, 但星級標準並不令人滿意

洞庭樓被米芝蓮評為分舒適的港食肆, 呢間係美心集團的食店,食的係湖南菜.

我係第一之係呢間餐廳, 也係第一之食湖南菜, 丙丙話呢間餐廳都幾好食, 而我對美心集團的餐廳都好有信心, 仲有係丙丙話好味, 我覺得點都唔會差得去邊. 但係價錢呢? 算係咁啦. 都有小小貴, 但係環境同服務都好好, 所以我覺得都值得




menu 好大本, 對我來講唔知點乜好, 又有好多野想試, 所以最終我地點咗set. 唔洗苦惱



呢間野d餐具好精緻, 中式餐廳帶點西化的餐具, cross over得來又好 match




首先來個小食, 好味!!




跟住就係蒜泥麻仁白肉, 好大碟, 唔算太麻, 對我來講好識合, 因為我唔係太食得麻辣




岳陽餈竹節雞盅, 好特別, 你地見到面個件白色野就係雞啦, 佢打碎咗做成的, 個湯好鮮甜, 好味喎!!



北京宮爆杜鵑蝦, 總共有4隻蝦, 雖然好似唔多咁, 但有咁多食野每人2隻就剛剛好啦, 隻蝦好大隻, 爽口



洞庭豆酥鮮魚, 啡色個d係豆酥, 雖然好特別,但係我就唔係太鐘意啦, 因為好"NAU"但魚就好新鮮, 一梳梳的.




雲南小瓜山珍菌, 呢個無乜特別, 但我自己本身好鐘意食菇菌數,所以係咁食食食...



食到呢到, 我已經係好飽飽啦, 呢個湖南擔仔肉子麵都唔係好食得落, 雖然我都有食過幾啖, 但係因為太飽的關係, 好唔好味都好難評了



最後來都甜品啦, 桂花酒釀百果小丸子, 好柏食酒釀丸子, 仲有好香的桂花味, 雖然真係太太太飽, 但係都食咗半碗



呢一餐連小吃, 茶水同加一成為$500. 雖然有點貴, 但係真係好好味, 有機會會再去

1 comment:

  1. 會唔會太辣
    [版主回覆03/13/2009 14:19:00]我又唔覺得好辣, 如果你唔食得辣可能會覺得個 蒜泥麻仁白肉有點 辣

    ReplyDelete