27 January 2009

日本料理 - 櫻@TST

呢間日本料理位於漆咸道南, 每次經過的時候都想入內進食, 但被佢重門深鎖而卻步, 但總要去試試, 所以我地決定去試下佢地的 lunch set





店內以日式裝修為主, 店內分為2邊, 一邊係撻撻米, 另一邊係bar 枱同幾張桌子

我地入內進餐時都已經係佢地lunch 時間的last order, 所以二話不說就叫咗2個set.

首先來的係薯仔生菜沙津, 好fresh 的前菜



我就點咗迷你壽司+烏冬定食
鳥冬湯底清香滿溢木魚香, 烏冬煙韌彈牙, 但比不上 hokahoka



壽司別有熟蝦, 吞拿魚, 墨魚 同一件唔記得係乜壽司, 仲有係有2件手卷

飯都幾大粒, 但算不上上等的日本粒, 但以呢個價錢, 都算係水準以上了



丙丙就點咗燒牛肉, 佢話牛肉燒得好香好好味.



最後來個甜品, 我見隔離枱係日本人常客就比一個柑, 我地就每人半件, 如果你唔要柑, 可以要咖啡呢



總括來話, 呢間係一間不過不失的日本食店, 我地進食時有人入內購買10幾隻生蠔, 唔知佢地生蠔係咪真係咁新鮮好味呢, 我先老闆娘收佢$80一隻

日本料理 - 櫻:  Website
地址: 尖沙咀漆咸道29-31號溫莎大廈

No comments:

Post a Comment