12 January 2009

澳門之旅 -- Day 2 (Part III)

食完飯之後我地座巴士去威呢斯人, 一落車就係 four season 啦, 我地當然要行下d 名店啦




唔知佢係唔係名店的關係, 一入內就見到d 好fashion model 公仔

呢間係好出名的香檳, 餐廳的design 好靚

由 four season 一直行會去到威尼斯人, 我相信去過又或者未去過的朋友對以下的景象都見過無數次了

去咗威尼斯人賭咗2局, 仲係 loss, 其間不停有人叫我地買大或細, 又話我地唔信佢. 煩到死, 最後我地都係走番去永利到賭番2手
~To be continued~

1 comment: