20 January 2009

忙!忙!忙!

最近都唔知點解, 超忙.. 無論係自己私人野, 定係工作上都忙到死. 好似一d 時間都無咁, 以前我好多時都會得閒睇下日劇, relax 下, 但我連剛剛過去咗個季日劇都未有時間睇曬, 都唔好話來緊呢季啦, 仲要係今季有乜日劇我都唔知... wow.. 好差呢


上個月趕頭趕命咁做完咗個year-end, 話咁快又開始新一年都mth end 了, 不得不說呢間係我做咁多間公司最好的一間. 何解?! 首先因為 US 人要過X'mas, 平時我地28號要做起的數每到12月就23號要做完, 之所以係咁, 我地先有個好好的聖誕, 唔洗掛心d 野响工作上.


今日的新年多得特別早, 又係剛好係我地月結的時間, 就係咁, 我地又要提前mth end, 原來中國新年都有好多國家會放假的, China, HK, Taiwan, Korea, Singapore, AU 等. 呢d 國家全都同我mth end 有關. 所以佢好放假對我來講都係好事, 因為大家都要做曬d 野先可放假丫嘛!!


No comments:

Post a Comment