21 January 2009

人生交义點~~MBA

最近好煩丫. 因為公司有錢比我地讀書, 咁當然要同工作上有關啦. 就係咁, 我就想下係咪應該又拎起番工書去讀呢?


上個星期六, 我去咗灣仔到睇MBA 展覽, 當中有香港, 澳洲, 美國同英國d大學. 我自己本身唔係太鐘意美國d大學, 因為佢比人都感覺好似買個位番來, 除非佢係一d好出名的學府啦, 至於英國, 我又唔想寫論文喎, 好似好辛苦咁. 所以都只有澳洲同香港可以選擇.


香港果d要讀2年, 每年9月開學, 差唔多deadline 報名, 至於澳洲個d, 1年有4個intake, 即係1年可以報2次, 所以如果真係要讀澳洲果d 都唔洗咁急去讀.


問題來啦~~ 讀唔讀MBA 好呢, 要讀的話又讀 HK d U 好定澳洲呢


澳洲個d 每間 U都唔同, 但大多數都唔會好似d local U 咁成日要番學. 我自己本身想讀POLY, 但問過一星期要番2日學, 1 個 sem 要讀2科, 每科都會有幾份工課要做, 仲有係exma, 聽落去好似好辛苦咁. 我又唔係d 好勤力讀書的人, 會唔會讀唔掂呢, 會唔會無曬自己d時間呢


澳洲個邊呢佢一星期只要番1日, 但係要online 答lecture d 問題, 仲有.. 佢地係外國學校, 所以寫case 寫 local firm 好似唔係咁好.


唉!!! 真係唔知點choice好啦!!! 苦惱 です


No comments:

Post a Comment