28 December 2008

平安夜晚餐@銖記

好多人聖誕節都會選擇去食西餐又或者去食日本菜, 但對我來講, 無必要當天花大量的金錢去食一d 平時都食到的東西, 反之, 我覺得別一半响自己身邊, 一齊進餐, 已經係好開心, 溫馨的事了

當日, 本來我地打算打邊爐, 但唔知點解講下講下, 我地又去咗跑馬地銖記到食野, 丙丙好耐之前都想同我一齊來呢到食, 但又係... 話去話去.. 去咗好多次都仲未去到... 見今日天家都早放工, 一齊食咗個tea (因為丙丙多野做所以仲未食lunch), 跟住行咗一陣就座電車去跑馬地了

我地本來都好擔心會好多人.. 但當天無大排長龍的情況出現, 可能大家都去咗食西餐啦


首先來2客菜膽翅 ($68), 真係好真材實, 好多考翅, 但我覺得味道淡咗d

你地睇下, 都係好多翅呢!! 我天我會去澳門了, 唔知會唔會去食翅呢, 相比澳門好d定佢好d呢

跟住我地點咗店員推介的油鹽水紐西蘭蚌 ($88), 店員話食落味道似象拔蚌, 但我覺得一d 都唔似, 不過又幾好味, 好新鮮

呢個就係佢個殼啦

跟住我地點咗聖子, 本來想點大隻果d, 但佢地話無喎, 所以我地只係點咗menu 上的豉椒炒蟶子 ($78), 我覺得唔好味, 一d 都無鮮甜味, 仲有太"張" 口, i don't it

最後我地點咗沙爹肥牛煲 ($60), 太多, 味道一般已而

唔知係唔係抱太大期望, 所以失望越大, 名過其實

食得太飽, 我地慢步行去銅鑼灣, 跟住我咗發記得甜品, 發記得甜品真係幾好味, 我地隔離枱SG 遊客, 2個人點左5個甜品, 都食得曬, 真犀利

銖記飯店: Website

No comments:

Post a Comment