11 December 2008

超大份量的二人餐@Parkview

雖然我同丙丙都係住向沙田, 但係都唔鐘意去沙田食野, 因為大部份都係幾貴, 仲要等位等得好辛苦

今日我地想食西餐, 見 Parkview未食過, 又唔洗等好耐, 最重要係主打有機菜, 所以一於去試下




我地order 咗個二人餐, 有前菜, 湯, 麵包, 主菜2個, 甜品同餐飲, 只係$2xx

呢個前菜係丙丙食的, 我無食到, 所以唔記得係乜東東



呢個係我最鐘意食的煙三文魚露笋, 好美味



Main course 有好多選擇, 我地點咗牛扒同雞扒, 中間仲有西籣花同薯菜, 真係超大份丫, 我地連呢個都食唔曬, 唔好話另外一個main course



另外一個main course 有西班牙飯同意粉選擇, 我地就點選咗西班牙飯. 無乜味道同無乜特別,仲要係無乜餸



最後來個甜品同餐飲作為呢餐的完滿句號



餐廳明明係標榜有機食物, 但係我唔覺得邊啲係有機食品, 又或者佢只係一小部份係有機, 如果食客係一心來此想食有機菜, 我估會有被騙的感覺呢

No comments:

Post a Comment