5 December 2008

深圳一日行 -- Part I

丙丙話想去深圳書城買書, 就係咁, 我地又上咗深圳了


每次上深圳我地都係由羅湖個邊過境, 今次我地轉一轉, 改由落馬洲, 但係如果去落馬洲果邊, 我地又唔知去邊到食午飯好喎, 就係咁, 我地就買咗深圳旅遊書了


比起羅湖, 我鐘意落馬洲果邊多d, 過境大堂又靚d, 大d, 舒適d



落馬洲果邊幾多高樓大廈



跟住我地座地鐵去竹子林站的金悅軒



呢間酒樓都幾大丫, 成三層樓咁多呢


唔知係唔係被我感染, 丙丙開始鐘意飲菊花茶了, 仲有佢鐘意飲呢一隻, 點解, 咪因為1每次都係由服務生幫你加水囉, 飲完有人加, 你睇佢幾懶, 咁當然啦, 呢一隻d菊花會靚d, 價錢當然都會貴d啦



呢到d小點由RMB4.8-精點RMB20.8, 比起香港真係平好多呢, 仲要係佢地d服務仲要好過香港好多.


韭黃蝦腸 -- RMB18.8 好多蝦, 仲要係好大隻, 好味



笋尖蝦餃皇 -- RMB20.8 wah.. 有5隻咁多丫



XO醬炒蘿白糕 -- RMB14.8 我覺得佢唔係大多XO醬, 炒得唔係咁好食, 比起我地去開陶源酒家差好多呢



鐵板煎多春魚 -- RMB20.8  煎得好幾好, 唔錯



家鄉咸水角 -- RMB8.8



荷香紫蘿雞 -- RMB16.8  呢個未見過, 好香荷菜, 內有雞件, 唔錯



最後仲有free生果食tim


呢餐食咗大多野了, 食到好飽, 但比起國貿站的陶源酒家, 我喜歡陶源酒家多d呢


地址: 深圳市褔田區深南大道6013號, 中國有色大廈2-4層


No comments:

Post a Comment