16 December 2008

澳門遊記-- 前奏

今過冬天無座飛機去旅行, 但短暫都要去玩下, 所以我請咗3日假, 由29-31號, 就係咁.. 一連8日都假期好快就會到啦


本來我地打算住利澳的.. 但是我地最終响信德旅遊到買咗十六浦索菲特大酒店的2天套票, 由於我地係29-30號去, package price 係 (798+32離境稅)/ person


Package 包括:-


- 香港 / 澳門噴射飛航經濟客位來回船票 (可選乘日/夜航班)


- 1晚酒店豪華濠景客房


- 自助早餐


- 推廣碼劵可於酒店二樓推廣碼投注區兌換為推廣碼使用


- 餐飲劵可於酒店內任何一間餐飲設施使用,包括(MISTRAL餐廳、RENDEZVOUS - 大堂吧、一六八餐廳、聖特羅佩酒吧、艷陽天酒吧及二樓推廣碼投注區餐飲)


呢到同我上年去上海入住的酒店同樣係用L'OCCITNANE 架


我一向都好鐘意見ikumichan 嘅blog, 我覺得佢好識享受生活, 最近佢都有去澳門, 見佢去咗幾次Robuchon a Galera, 所以我都好想去, 點知已經 full book.. 好失望丫. 2日都 full book, 有無攪錯丫, 無法啦, 唯有waiting list 啦,不過book 得都唔會唔好架啦..


無法啦, 睇下有無其他好食的野啦


No comments:

Post a Comment