14 December 2008

再會壽司廣

上次去銅鑼灣壽司廣到食 dinner, 雖然食材真係好新鮮同好好味, 但係食到有啲肉痛, 响網上到睇到佢原來lunch 係平好多好多, 今次我地去咗尖沙咀到試下lunch set





佢裝修格局同銅纙灣好唔同, 我比較喜歡呢到多d, 因為座得舒服d, 銅鑼灣枱與枱之間好close, 無私人空間



我地睇咗menu 好耐, 因為實在有太多的選擇, 最終我地點咗
~ Omoikkiri Sushi Gozen with steamed egg custard ($290)

可以咗壽司紙到點16件壽司
~ Noodles, Inari Gozen with steamed egg custard ($140)

呢個餐有天扶良, 可以1選烏冬或者soba, 仲有2件壽司tim

首先來前菜, 前菜唔止一種, 比起晚間$50/ person, 便宜得多呢



再來蒸蛋, 有冬菇, 雞肉, 銀杏同橙皮,個蛋好香好滑, 好好味



跟住來的係天扶良, 首先來的是天扶良汁同鹽



跟住來的係主菜天婦羅, 唔係太多,有5件同材好新鮮, 炸漿薄薄一層香脆鬆化, 但不知是否先入為主, 我都係覺得稻菊好吃點兒



烏冬好滑丫, 唔知係唔係佢地手打的呢, 超好味



跟住來的係天婦羅跟的2件壽司, 內表雖然一樣, 但入面係唔同, 好大件,好好味



跟住就係我地點都15件壽司了

我地點咗2件海膽, 2件帆立, 2件穴子, 2件甘海老, 2件吞拿魚腩, 2件吞拿魚, 2件油甘魚, 1件赤貝, 1件烏貝 

佢的吞拿魚腩雖然唔係大拖羅, 只係中吞拿魚腩, 但係自選有呢個一真的令我喜出望外, 中拖羅取自魚腩與魚背之間, 比大拖羅小點油脂, 但係中拖羅比大拖羅小筋, 呢到的中拖羅都幾出色, 只係切的薄咗小小



雖則係set, 但係佢唔會比小小海膽你就算, 係好認真的, 色澤金黃, 同夜晚點的無乜分別, 好鮮甜, 可惜佢最多每樣只可以點2件, 唔係我真想點多2件呢



呢到的壽司, 用上日本米, 煮得軟硬適中, 酸甜合度, 握得緊緻, 為一美中不足係休他們不是用上新鮮的山葵, 只是用粉開的, 記得上次吃晚餐的時候, 佢地係用上新鮮山葵的, 是否因為價錢的關係, 又或是尖沙咀呢間用上粉開的呢, 有機會會再印證一下



最後來個餐飲同凍橙, 食得超飽, 所以點咗熱檸茶

以午餐來說, 呢餐都唔算平, 但比起晚市, 真的便宜很多很多呢, 下次我們都只會光顧午餐, 平食好味而有水準的壽司

地址: 尖沙咀彩星集團大廈7樓
Tel: 2377-9877

No comments:

Post a Comment