26 December 2008

香港迪士尼一日遊 - Part I

終於終於, 我同丙丙都來一定香港迪迪呢啦. 由11月28 至1月2日, 香港迪士呢會有雪亮聖誕做主題, 咁當然平時星期六同日要$350, 咁又主題多d野睇又係$350, 我地當然會選擇有主題的日子去玩下啦, 好多人都話香港迪士呢細, 好快就會玩完, 所以我地都無好似响日本咁, 晨早起身去, 香港迪士呢開門時為早上10:00, 我地於11點幾到達, 但其實都唔係好細, 我地最後都係玩唔曬所有野


一入門口, 見到個個都要scan 指毛, 點解呢, 原來佢地係 2 days pass, 仲有叫, 佢地check袋都好仔細, 之前聽過話唔比帶野入去飲, 但佢地見到我的飲品又無話到我喎, 反而前面有個女人帶咗用玻璃瓶入去佢就唔比入啦



一去到我地就去咗明日世界到玩巴斯光年, 嘿嘿 !! 雖然比起上次去日本玩果時大有進步, 但係比起丙丙仲係差一點兒, 有機會再去的話我一定會高分過你的


 



跟住我地就去玩space mountain, 其實巴斯光年同sapce mountain 都有 fastpass 拎, 但係唔係好多人排隊, 所以我地無拎 fastpass


之後我地去咗winnie the poor, 超多人呀, 所以今次要拎 fastpass 啦, 都要去到3:20分先有得玩.



跟住我地就去睇以迪士尼雪亮聖誕做主題的星閃皇家舞會, 每日有2場, 分別為13:00同16:45. 呢個廣場企位無日本果個咁大, 所以我地一早去到, 企定定有利位置拍攝, 如果唔係, 就會影得無咁靚了



睇完呢個show 都已經1點幾了, 又係時間搵野食, 我同丙丙都係點咗同一樣野 -- 雞扒, 但我又點熱氣, 所以要咗薯蓉, 佢就要咗薯條, 成為$60 each



個磨菇出奇都香同好味, 比我想樣中真係好好多好多.


進餐位置比起日本大好多, 仲有環境又靚好多. 唔洗點等位, 仲有丫, 都有d店員幫手搵位



No comments:

Post a Comment