22 December 2008

再會東京和食

我地又來東京和食啦, 上次因為我地食壽司, 覺得唔係太抵, 所以今次一於唔食刺身同壽司, 我地其實都無心來呢間到食野, 過往來呢間食野, 必定要定位, 但我地今次無定位都有得入座喎, 到達時大約7:30到達, 店內只有數張店入座, 令我感到驚訝



一如似住, 我都點咗我最喜愛的香脆海蝦天婦羅卷 $24, 好好味, 炸得好脆, 好新鮮


之後我地點咗什錦吉列, 其實點果時我地都唔知有乜, 佢仲有好多其他吉列選擇, 但係我又想食多d 唔同的野, 所以點選咗呢個, 都有好多串, 包括(宫崎豚,美國牛小排, 帶子, 海老, 廣島蠔, 松葉蟹肉同三文魚)

我覺得最好味的係宫崎豚, 肥瘦分明, 其他都好好味, 但係可能其餘有點普通, 所以我話, 點呢個什錦, 一次過可以試曬咁多樣野

跟住上的係香蔥牛舌芯 ($65), 始終都係大廚煮得好食過我地自己燒, 但係間唔中自己試下都唔錯, 佢切得都幾厚, 但我覺得仲可以厚d, 咁咬落會更加好味

最後我地點咗牛肉鍋, 雖然呢個好似看來無乜特別, 但唔知點解, 呢到的牛肉係特別香同好有牛肉味

寫下寫下發現我地通常都係食日本菜喜歡日本菜的原因都係因為佢地size 細細, 點多幾樣都唔會滯

相關文章: 東京和食

No comments:

Post a Comment