26 December 2008

香港迪士尼一日遊 - Part II

食飽飽過後, 我地去咗睇米奇幻想曲, 佢係一個以音樂刻的形式用3D效果裝造而成


睇完呢個show 之後, 我地都有行咗一陣商店, 由於我無乜意欲買野, 所以都無乜心機行, 但係見到d家長攪亂曬d公仔為小朋友拍照又唔放番好, 真係有點那個, 我覺得拍照唔係問題, 唔好周圍亂丟d公仔先得架


時間過得好快, 又係時間巡遊了, 呢個叫雪映舞動巡遊, 又係以聖誕做主題的, 佢每日分別有2場 15:00 同17:30


我地又係一早企定定, 準備隨時拍照, 其間見到有賣氣球的職員, 我地相信呢d 係今日新年賣唔曬而當天拎出來賣的



首先出場係迪迪尼的車, 無卡通人物响車



跟住係一個好大的米奇, 真係超大丫.. 你睇, 有座山咁高, 一出來真係好嚇人



白雪公主同七個小矮人我都幾鐘意佢地丫.


No comments:

Post a Comment